Dont forget to smile.

Ibland undrar jag om man kan drunkna i sina egna tankar. Har för många i huvudet nu som bara snurrar runtruntrunt. Jag ångrar sacker jag gjort, sacker jag sa.
Känslan man får efter att ha lämnat en coversation, och tänker på vad du borde ha sagt- l'espirit de l'escalier.
Jag leer och jag är lycklig, men jag har sår.. med mig hela tiden.
Nu inseer jag att jag förstör för mig själv. FUCK THIS SHIT.
Jag är jag, och ingen ska ändra på det!

Augusti 2011.


Be happy with the person you are, and dont let anyone tell you otherwise.



Kommentarer
Postat av: Inaa♥

Hejsan :D



Helt okej, hur har din dag varit idag då? :)

2011-12-13 @ 15:35:38
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0