im not perfekt. But please dont pretend you are.

Ja jag har gjort en heeel massa misstag, men varför är det bara mina misstag du tar upp?
Du har gjort så jäkla många fel. Du klagade på oss alla och vi höll tysta, Du skrek på mig, du klagade på mig och jag höll käften. Endå är det du, DU som bölade i min mentors face. ''denna gruppen gör mig stressad och är taskiga mot mig, dom kräner ner mig och klagar på mig'' Och så sncakar du en massa skitprat och lögner i mitt face. Dina tårar var nog sanna, men BITCH PLEASE Vi båda vet att det inte var jag eller gruppen som var anledningen utan vad du inbildar dig i ditt huvud.
Vi hittade en ersättare, och gjorde filmen perfekt. inget bråk eller trafs som med dig.
Ursäkta bloggläsare, men när någon man förlitar sig på att ta rollen i en viktig film för ett skolarbete hoppar ur när man har 3 dagar på sig att filma klart 70% av allt man ska göra blir man sur!
Och ennu surare blir man när dom ljuger Och snackar skit i ens face, för att dom inte kan ta att det inte går på deras sätt.
Yeppyepp annars bra dag, filmade alla nattscenerna i vår remake av the blair witch project. Tack Elin Mo vår räddare som hoppade in i filmen när vi behövde någon, tack verkligen sweetheart <3
Annars rätt så chill dag. Fick reda på att man har fått C i matte, B i hemspråk (bosniska) och D i spanska som var Superbra eftersom läraren är väldigt hård med betygen ( högsta i hela klassen var C, fastän den personen som fick det kan flytande spanska...)
Resten av betyden får man på onsdag.
Älskar er bästa vänner NO MATTER WHOOOT!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

svar: Men åh tack så mycket, vad glad jag blir!! :)

2011-12-16 @ 23:00:42
URL: http://jasmines.se
Postat av: tusse

Nu är vinnarna av dagens blogg uppe på min blogg, kolla om det blev du, och glöm inte att anmäla dig igen! :D Kram!

2011-12-16 @ 23:39:22
URL: http://tussex.blogg.se/
Postat av: Claudia

-tack dsm :)

allt bra?

2011-12-17 @ 00:40:40
URL: http://alwaysclaudia.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan va snyggt håår, den första bilden, du/din vän har! :D

2011-12-17 @ 09:19:54
URL: http://melinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0